[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

2 Okt 2010

Zahida Rafik, Bette Benafe & Zizie Izette sorok air apa tu?

Kongsi
Di dalam gambar ini kelihatan tiga orang artis tempatan yang cukup dikenali ramai iaitu Zahida Rafik, Bette Benafe isteri Bung Mokhtar Zizie Izette sedang bersosial di suatu tempat yang tidak dapat dipastikan bersama beberapa orang minah saleh. Nampaknya diorang ni macam tengah bergembira. Minah saleh di dalam gambar tidak dapat KaTaK pastikan siapakah mereka. Satu lagi yang menjadi tanda tanya ialah, air apakah yang disorokkan oleh mereka tu ye, sehinggakan Zahida mencontengkan gambar air tersebut? Korang rasa air ape? Sila klik untuk paparan yang lebih jelas gambar-gambar di bawah ini.










5 comments:

Tanpa Nama berkata...

Air ape lagi?!! Air kencing setanlah tu....

Tanpa Nama berkata...

Lagi mau tanya ka...

donk berkata...

artis adalah golongan yang tidak termasuk dalam hukum..itu sebab depa dibolehkan menunggang air kencing setan tu sebelum diri mereka pula di tonggang..ada pula si bodoh dan vvip yang sudi..untung nya diri..

Indolatisko on 7 Oktober 2010 3:21 PTG berkata...

Ini kena report dengan Bung Mohktar ni... tapi die dah bertaubat kot....

Tanpa Nama berkata...

sememangnya air kencing setan, kalau tak,.. tak contenglee... golongan ni bukannya tahu hukum..

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords