[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

17 Okt 2010

Linda Onn Sanggup bertudung demi Maher Zain

Kongsi
Sejak menjadi fenomena di kalangan peminat muzik nasyid di Eropah serta di Timur Tengah, nama Maher Zain memang cukup hebat diperkatakan di kalangan masyarakat Islam kita. Malah, ramai wanita yang khabarnya memuja Maher walaupun mereka sudah pun mengetahui bahawa statusnya adalah sebagai suami orang. Di kalangan selebriti wanita kita pun apa kurangnya. Ramai juga yang meminati serta menggemari Maher Zain. Salah seorang daripadanya ialah Linda Onn. Kalau tak percaya, lihatlah gambar di bawah. Demi Maher, Linda khabarnya sanggup bertudung serta menutup kepalanya. Rasa-rasanya, comel tak kalau mereka digandingkan berdua?

Tapi, diharapkan, jangan ada pula yang salah sangka bila tengok gambar di atas ya. Sebenarnya, tiada apa-apa yang berlaku di antara Linda Onn dengan Maher Zain ni. Sebaliknya, ia hanyalah sekadar gambar promo untuk temumbual live secara eksklusif di Suria Drive Linda Onn bersama Maher Zain yang akan berlangsung pada 12 Oktober ini, bermula jam 4 petang hingga 8 malam


6 comments:

Tanpa Nama berkata...

nampak sangat desparaate nye dia

Asyraf Ridzuan on 21 Oktober 2010 10:02 PG berkata...

tutup aurat kerana Allah. bukan kerana maher zain.

Tanpa Nama berkata...

bgtu org islam hormat Maher Zain...trus kan dakwah..pggl byk2 artis lain..biar sume pkai tudung kan..hehehe wa salut sama lu maher..

9m! on 17 Disember 2010 2:54 PTG berkata...

liberal betul .....

Tanpa Nama berkata...

Rasa-rasanya, comel tak kalau mereka digandingkan berdua?-comel sangat..mcm putera raja ngn ayam yg bergntung kat kedai pompuan gatai burek tuh tuh...tuhuiii..

Tanpa Nama berkata...

statement kat ats ne langsung tak menggambarkan drinya sbg org islam...gru skola ngan mak bapak kau ada ajar ckp camtu ka...ksian aku ngan kau ne.

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords