[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

6 Okt 2010

Paul Yarrow lelaki misteri sering muncul di TV

Kongsi
Paul Yarrow Seorang lelaki misteri yang heboh dilaporkan oleh akhbar-akhbar dari barat dan di internet kerana beliau sering kali muncul di kaca TV sebagai watak tepi yang menumpang publisiti terutama di saat pemberita menyampaikan siaran langsung ke kaca televisyen di London. Paul Yerrow sering muncul di siaran berita stesen-stesen TV terkenal.

Difahamkan Paul Yarrow menjadi topik sensasi di Internet selepas dia kerap muncul di belakang wartawan penyiaran yang membuat lintas langsung siaran berita televisyen di sekitar London sejak setahun lalu.

Dia yang berasal dari Bermondsey di selatan London dan pernah berkhidmat sebagai pengiring keselamatan Kementerian Pertahanan tampil dengan berpakaian baju sejuk tanpa kolar berwarna cerah.

Yarrow kerap kali muncul di beberapa lokasi berbeza termasuk ketika siaran langsung mengenai protes kapal bantuan kemanusiaan Gaza di sini pada 31 Mei lalu melalui stesen Perbadanan Penyiaran British.



Pada 16 Julai lalu, Yarrow kelihatan berdiri dan memandang ke arah kamera dan memegang sebuaah handphone seolah-olah sedang berbual-bual. Di bawah ini KaTaK kumpulkan beberapa keping gambar Yarrow yang diambil dari video-video berita. Sila klik image untuk paparan yang lebih jelas.












1 comments:

Tanpa Nama berkata...

ada sesetengah gambar cam teknik fotoshop je....

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords