[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

9 Okt 2010

Lisa Surihani di dalam iklan Mcdonald suatu masa dahulu

Kongsi

Hari ini, bila sebut sahaja Lisa Surihani, tentu ramai yang kenal. Artis remaja yang sedang meningkat naik hari ini, meletop-letop macam bom atom. Tapi mungkin ramai yang tidak tahu atau tak perasan yang Lisa Surihani berlakon di dalam iklan Mcdonald sepuluh tahun lalu. Kalau dilihat lisa ni memang dari dulu lagi dah comel, nampak perwatakkannya yang layak menjadi seorang bintang. Lisa berlakon di dalam 5 siri iklan Mcdonald kalau tak silap, bersama-sama dengan adik dia.

Amboi sejak sepuluh tahun lalu lagi dah berjinak-jinak dalam dunia lakonan rupanya Lisa ni kan? Bukan senang nak jadi pelakon terkenal. Kredibiliti seseorang pelakon itu memerlukan masa yang panjang untuk dinilai dan diberi kepercayaan memegang watak-watak penting / utama. Kali ini Malays Hot membawakan kepada anda screen shot video Lisa Surihani di dalam iklan Mcdonald yang di maksudkan. Sila klik semua gambar untuk membesarkan image.




2 comments:

Eryati on 25 Februari 2011 1:00 PTG berkata...

owh..sungguh tidak ingat iklan ini..tp muka LS masih bebudak lagi la...skrg pown

Tanpa Nama berkata...

muka dia cun gile tp sygnye bakat blakon masih kurang la...dia ni mcm overrated ckit...tp biaselah kalau dah bisnes menjadi teras industri perfileman...hrp dia dpt tingkatkan mutu lakonan dia tu sejajar dgn nama dia r...

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords