[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

1 Okt 2010

Farah Ashikin dah putus tunang rupanya

Kongsi

Aritu Mak Kepochi mendgr gosip ttg Farah Asyikin menyorokkan tarikh perkahwinan. Now, Mak Kepochi dgr plak...ITS OVER NOW. The engagement is OFF. Titik. Wahhhh speaking london plak ko mak nyah...hahaha.


"Terlalu banyak perkara negatif yang melingkari hubungan saya dan dia. Bukan saya tidak sayangkan ikatan yang sudah terjalin, tetapi saya perlu lakukannya kerana ia adalah jalan terbaik. Saya redha dengan apa yang berlaku dan saya juga gembira dengan keputusan yang dibuat. Bagi saya ini adalah yang terbaik,” jelas Farah.


Ye lah Farah. Setuju gak ngan tindakkan farah dgn memutuskan pertunangannya dgn duda berumur 36 tahun tuh. Bile dh cam x serasi lg, watpe nk tunggu lame² lg kan. Blah aje..hehe.

Its more better than divorce sok lusa karang maa. Pape pun, doakan yg terbaik buat Farah :) Aminnn

0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords