[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

17 Sep 2010

Gambar persandingan Rozita Che Wan

Kongsi

Mesti korang tertanya-tanya kan, dengan siapa pulak Rozita Che Wan si awek seksi berbody mantap ni bersanding ye? Angin tak ada ribut pun tak ada tup tup dah berkahwin pulak. Takkan berkahwin senyap-senyap kot? Tak meriahlah kan? Hehehe... jangan tak tahu ini bukan cerita bohong, ini realiti! Pasangan berpakaian pengantin ini sememangnya adalah Rozita Che Wan korang tengoklah sendiri. Ini juga adalah perkahwinan yang sebenar bukan main-main ataupun drama filem.

Tapi Jangan salah paham pulak, sebenarnya ini bukanlah gambar terbaru Rozita sebaliknya adalah gambar lama beliau semasa perkahwinan beliau dengan suami yang pertama. Siapa gerangan suami Rozita yang dahulu tu tak tahulah pulak, lain betul wajah dia kan? Lihat gambar di bawah ini sila klik untuk membesarkan image.


5 comments:

Tanpa Nama berkata...

Tapi gambar dia yang sekarang ni jauh lagi mantop!!! Kalaulah aku dapat!!!!

Intan on 17 September 2010 4:58 PG berkata...

Ape cerita laki die tu ek? hidup lagi ke? die cerai pasal ape ek?

Solihin Zubir on 17 September 2010 4:13 PTG berkata...

dulu x lawa sgt.. sekarang meletop beb..
mesti nyesal x sudah ex-husband beliau.. haha..

Tanpa Nama berkata...

uiks..lain giler..:D

Tanpa Nama berkata...

I memang suka dan minat gila dgn rozita che wan ni..

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Arkib Blog

Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords