[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

19 Sep 2010

Budak sekolah bertudung hisap rokok di tempat awam

Kongsi


Hari ini semasa menjamu selera di salah sebuah kedai makan di lokasi yang dirahsiakan, penulis terjumpa seorang pelajar perempuan bertudung yang sedang menelaah sesuatu, mungkin sedang menyiapkan kerja sekolah. Penulis agak terperanjat apabila melihat sesuatu yang berasap di celah jarinya. Dalam hati berbisik, "Takkanlah budak ni isap rokok kot?". Namun apabila diperhatikan, memang sah dia hisap rokok dengan bersahaja di khalayak ramai. Perlahan-lahan kamera dikeluarkan untuk mengambil beberapa keping gambar dan inilah hasilnya huhu...



Susah juga nak ambik gambar awek ni, penulis takut dia terperasan gambarnya sedang diambil, jadi penulis terpaksa berpura-pura dan mencari helah. Di dalam hati risau juga kang tak pasal-pasal dia mengamuk hahaha. Apapun hasil susah payah mengambil gambar, akhirnya penulis berjaya mendapatkan shot terbaik iaitu gambar di saat dia sedang menyedut asap rokok sehingga menampakkan lekuk pada pipinya he he he. Barulah terbukti rokok tu memang dia hisap, bukan sekadar pegang je wakaka...

47 comments:

Bijan on 20 September 2010 7:46 PG berkata...

Aduhai, Macam haram!!!
Awek yang cun kat belakangtu isap
rokok tak bro? aku dah jatuh cinta ni
hu hu hu...

Tanpa Nama berkata...

buruk nye rupe bile pompuan merokok..
lagi2 yg bertudung mcm ni...
ni la sbb2 agama kita d hina...
mana perginya pegangan agama...
mana perginya didikan ibu bapa..didikan d sekolah...
hurmmmm...
sedih tgk remaja zaman skrg...=(

Ashcroftstylus Az on 20 September 2010 7:50 PG berkata...

xdek ke'malu'an btoi...cess!!

Tanpa Nama berkata...

ey pompuan.... dri isap rokok makin diisap makin pendek... baik isap rokok makin diisap makin panjang.... rokok apa tu yaa.... hmmmm pompuan oh pompuan... pompuan Hadhareeee

Tanpa Nama berkata...

inilah malaysia pimpinan umnobn tanahair ku...

Tanpa Nama berkata...

Dia ikut perangai Rosmah Lakinya Najib tu...

Tanpa Nama berkata...

Eh apehal rosmah pulak? rosmah ke rosman?!!

ada nama on 20 September 2010 8:26 PG berkata...

gile la

Tanpa Nama berkata...

teguhkan pegangan agama..kpd ibubapa sila ambil perhatian la..

Tanpa Nama berkata...

baik tanggal je tudung tu dik..ish3

Tanpa Nama berkata...

apabila agma diletakkan pd no2..bangsa didahulukan,kemunduran akhlak diperlihatkan..

Tanpa Nama berkata...

cam mi ke nak jadi harapan nusa bangsa?

Tanpa Nama berkata...

mcm gampang..

Tanpa Nama berkata...

bodoh melantun2.....seolah2 bangga bile gambar diambil....

Tanpa Nama berkata...

Baso menate betina UMNO sial...isap pelir lebih baik dari isap rokok bodoh!!

Tanpa Nama berkata...

2nd pic: yg gemok depan ni pn rokok jugak derr

Tanpa Nama berkata...

bodoh! itu ja boleh aku kata.tau plak islam kene pakai tudung tp bodoh piang.

Tanpa Nama berkata...

ini tak sayang nyawa, tak apa la..dia tak mahu hidup lama...

Tanpa Nama berkata...

apa la kaitan UMNO dengan pompuan isap rokok tu...entah2 kaji punya kaji, selidik punya selidik mak bapak ati UMNO, pengikut PAS, siapa tahu...tok nenek kita dulu2 pun isap curut... curut tu bukan keluar asap jugak ke???

Tanpa Nama berkata...

abizz. dah pemimpin nya pun isap rokok, mana tak ngikut yg lain nya.

kaukelangkabotbodoh! berkata...

Tanpa Nama..
aku setuju ngn kau ttg perokok pmpn nie..
mmg x elok pn..
tp elok ke kau menjatoh kn maruah org.?
elok ke kau maki hamun org.?
elok ke kau cemar name org.?

org tuh wat 1 kesalahan jea..
tp kau.??

Tanpa Nama berkata...

Takkan baca je? Tinggalkanlah sepatah dua kata!

nak kata apa..biasa lee tuh

kaukelangkabotbodoh! berkata...

hidop diorg..
bialah diorg pk burok baek..
allah da bg otak n akal sorang satu..
pk2 kan lah..
yg pntg kite kawal diri , emosi dan nafsu..
nafsu bkn je pandang sex jew..
all okay!

n lg 1 yg penting JANGAN KELANG KABOT!

Tanpa Nama berkata...

sume bodoh.....
tp awex 2 cool la...
yg x bodohnye ia lah sy....
have a nice day..(^_^)

Tanpa Nama berkata...

akai xda k...

rokok hidup on 20 September 2010 12:56 PTG berkata...

kot ye pn nk bg pengajaran, tlg censored kan muke tu..malu die..xbaik jatuhkan aib org..

Tanpa Nama berkata...

kalau dah isap rokok aku rasa benda len pon dia isap niich...biasala persepsi negatif

Tanpa Nama berkata...

ala..isap rokok x cool pun..

Tanpa Nama berkata...

Knp popuan pkai tdg hsp rokok = org caci maki hina
popuan xpkai tdg hsp rokok = org sekadar ckp 'teruk', seolah-olh biasa.
knp lelaki hsp rokok = xde pn org kutuk?
apa bezanya llki hsp rkk dgn popuan yg hsp rokok?
tak ada beza! DUA2 JENIS BAHLOL!!! kah3

Tanpa Nama berkata...

Cerahlah peluang minah-minah ni untuk melanjutkan pengajian ke Sekolah Harapan kat Melaka tu. Bila tengok minah ni merokok cam tu aku rasa lagi cantik botol sos cili maggi kat depan tu......

Tanpa Nama berkata...

hak masing2 k...
jz pelik cz dia pakai tudung je...
klu xpkai n sexy ade korg kesah dia isap rokok???
syok tgk lg ade...

Tanpa Nama berkata...

salam, kita kadang2 terleka dalam menilai keburukan org...kalian bilang pelbagai terhadap saudari ini...apa kalian tahu bagaimana amalannya dan agamanya? ANDAIKATA saudari ini menjaga taqwanya pada Allah apa kalian tahu? yang kalian gelar saudari ini pelbagai kerana rokoknya kenapa ya? itu hanya rokok...rasanya rokok tidak menjatuhkan seseorang itu ke neraka...pokoknya keimanan...hari ini kalian kutuk-kutuk saudari ini malah memalukan saudari ini dengan mempamerkan gambar tanpa dikaburkan sedikit wajahnya apa itu perkara yang baik? apa nanti kalian sanggup menunggu hingga akhirat untuk memohon kemaafan darinya? cukuplah sekadar beristighfar dan doakan saudari ini berubah usah dibuat pelbagai andaian kotor padanya...siapa tahu dia mungkin lebih baik dari kalian yang mencacinya....wallahualam.

buka mata hati berkata...

budak ni cuma mengamalkan budaya, keturunanny bertudung maka dia bertudung. tapi tak mengamalkan agamanya. agama cuma pada i/c bukan pada hati. Banyak orang macam ni sebenarny... nama Islam, mengaku Islam tapi solat tunggang langgang

Tanpa Nama berkata...

gua kenal budak tu..dia puteri umno cawangan..dia hisap rokok sebab kat luar kalau dalam bilik dia hisap benda lain..aku pun pernah offer dia..bagus punya servis..
tapi jangan le di maki hamun dia..dimarah dia..dia yang nak begitu..sebab pemimpin dia pun begitu..dia pengikut tegar..fanatik gila..karang kalau dia nak hisap abang dia punya kat public camna..

Tanpa Nama berkata...

Nik Aziz kata org hisap rokok lebih bodoh dari lembu

Tanpa Nama berkata...

hilang tension tu...

Tanpa Nama berkata...

selamba gila perempuan ni~ menjatuhkan maruah perempuan melayu bertudung je..
semoga kau mendapat ruang hidayah dari Allah..

Tanpa Nama berkata...

nape korang nak kutuk die isap rokok tapi pakai tdung? aku xde la nak sokong die.. tapi kalo korang kate isap rokok cam xde agama? dah tu laki berkupiah isap rokok per cite?
laki same jer.. suke tunding sebelah pihak

suka on 13 November 2010 10:36 PG berkata...

perempuan ni kool gila!! ak nak kapel ngan dia nnt... suke tgk gamba ni

... on 14 Disember 2010 5:33 PTG berkata...

salam..
mungkin aslanya beliau begitu semasa tidak bertudung.bila kembali ke pangkal jalan, merokok tu masih sukar untuk dikikis.mana la tahu kan sejarah dia.,wallahu'alam.

Tanpa Nama berkata...

Fulamak! Gaya macam pelacur jalanan lah...hisap rokok.
Nanti dah tak laku, jadi bohsia hisap dadah la pulak tu!

Alan on 10 Februari 2011 11:37 PG berkata...

perghh stim siot aku tengok awek tu hisap rokok hahaha..best ade awek merokok..ley pau rokok dorang hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Dahlah hodoh
rokok lagi
lagilah bertambah bodoh

Tanpa Nama berkata...

kah..kah...kau sume bodah...

Tanpa Nama berkata...

hehe....ni kat medan selera kat machang, kelantan ni.....hehe

Tanpa Nama berkata...

Panas Berapi !! Meletop-Letop... Bakal Meledak Tak Lama Lagi !!
Pendapatan Pasif (Tanpa Menaja) RM 9837 Setiap Bulan !!

http://sway2u.blogspot.com
012-571 2456

Pakcu Sofi on 29 Jun 2011 1:46 PG berkata...

pergh...selamba ja!!!

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Arkib Blog

Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords