[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

26 Mac 2011

Ronan Keating dah insaf.

Kongsi
26 Mac 2011


Salah seorang anggota Boyzone yang sebelum ni berpisah dengan isterinya, Yvonne, kerana ditagkap curang kepada Francine Cornell mengaku yang dia dan kini keluarganya telah kembali bahagia.

Ayah kepada tiga anak tersebut juga mengaku bahawa tournya musim ni sentiasa ditemani oleh keluarganya.

"Saya sudah bersikap baik selama tour ni. Saya bahkan selalu tidur lebih awal," kata Ronan Keating.

"Ini hanya tour biasa. Tapi saya sangat menikmatinya. Isteri dan ketiga anak saya sentiasa mengikut tour saya. Saya merasa tour ini seperti tour keluarga, "tambah Ronan.

Dalam tour musim ni Boyzone sudah tak lengkap lagi. Salah seorang anggotanya, Stephen Gately telah meninggal dunia pada tahun 2009 akibat serangan jantung. Namun hingga kini mereka tetap berusaha mengekalkan band mereka seperti biasa.



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords