[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

28 Mac 2011

Robert Pattinson tolak seks sebarangan.

Kongsi
28 Mac 2011


Pelakon Robert Pattinson mengaku bukan jenis lelaki yang mudah berganti pasangan. Robert selalu menolak seks yang tidak didasari cinta.

Perempuan bagi bintang 'Twilight' tu adalah sesuatu yang paling dia hormati. Pelakon berusia 24 tahun ni telah membesar bersama saudara perempuannya.

"Membesar bersama dua kakak perempuan membuat saya punya rasa hormat yang besar pada perempuan. Seks dan perasaan bagi saya perlu datang bersama," kata Robert seperti dilapor Female First semalam (27/3/2011).

Lelaki yang berasal dari England tu mengaku tidak selesa bila perempuan terlalu mendedahkan tubuhnya. Perempuan yang ingin mendapatkan hati Robert mestilah mereka yang pandai dalam berpakaian.

Robert tak pernah berfikir dengan terburu-buru tentang masa depannya. Kekasihnya Kristen Stewart dianggapnya sebagai bakal isteri yang sederhana dan ingin mendapatkan beberapa anak di samping mereka.


2 comments:

Tanpa Nama berkata...

lg hangat bacala

Tanpa Nama berkata...

lg hangat

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords