[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

28 Mac 2011

Hugh Grant tak suka susahkan tenaga perubatan.

Kongsi
28 Mac 2011


Pelakon Inggeris Hugh Grant semalam dikhabarkan telah dikejarkan ke hospital kerana pengsan, merasa pening dan sesak nafas dengan tiba-tiba.

Grant sebelum tu menolak untuk memanggil ambulans kerana tak mau membuang masa ahli perubatan. Maka, Grant dihantar ke rumah sakit dan terpaksa menunggu selama satu jam di Chelsea and Westminster Hospital tanpa banyak kerenah.

"Kami sampai tidak tahu bahawa dia adalah pelakon besar," kata seorang sumber di hospital kepada The Sun. Pelakon berusia 50 tahun tu kemudian dibenarkan pulang malam tu juga setelah keadaannya kembali ke sedia kala. Tapi juru cakapnya tak bersedia memberi komen.

Grant beberapa hari lepas memuji tenaga perubatan di England atas kelayakkannya sebagai duta Marie Curie iaitu sebuah lembaga dana amal bagi penghidap kanser.

Ibu Grant juga meninggal dunia pada tahun 2001 kerana kanser pankreas. "Para jururawat itu sangat hebat. Terutama mereka yang sepanjang hidupnya bekerja dalam ketenangan luar biasa, merawat mereka yang dalam keadaan sakit atau tenat," kata Grant ketika itu.


5 comments:

Tanpa Nama berkata...

ape la nk jd??lates news
terbaru

Tanpa Nama berkata...

pengetahuan
terbaru

Tanpa Nama berkata...

lg hangat bacala

Tanpa Nama berkata...

lg luar biasa

Tanpa Nama berkata...

lg luar biasa

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords