[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

13 Apr 2011

Keluarga Will Smith juga sama seperti keluarga biasa.

Kongsi
13 April 2011


Walaupun dikenali sebagai keluarga bintang, namun Jada Pinkett mengatakan bahawa sebenarnya keluarga Smith adalah keluarga biasa saja.

Aktiviti harian yang mereka jalani adalah aktiviti yang biasa dilakukan oleh keluarga lain. Oleh tu Jada menekankan bahawa sebenarnya keluarga Smith bukan keluarga istimewa.

"Mungkin tidak seorang pun yang percaya. Tapi sungguh keluarga kami ini adalah keluarga yang sangat biasa. Yang lainnya hanya saja kami terlibat dalam urusan yang luar biasa," kata isteri Will Smith tersebut sebagaimana dilapor dari majalah Grazia.

Jada Pinkett juga mengatakan bahawa kehidupan harian mereka juga sangat sama seperti keluarga lain. Mereka biasa berkumpul bersama keluarga untuk melakukan tugasan rumah tangga. Kehidupan mereka juga tidaklah terlalu sibuk.

"Kami banyak menghabiskan waktu bersama. Saya sering melakukan outdoor bersama anak-anak. Tapi ayah mereka jarang ikut, kerana dia memang tidak terlalu suka dengan dengan alam semulajadi," kata Jada.

"Kami sering bermain surfing, jalan-jalan, atau hanya duduk sambil menikmati makanan. Bilik anak-anak juga seperti bilik anak-anak biasa. Sangat berselerak," tutupnya.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords