[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

19 Mac 2011

Iron Maiden jual t-shirt untuk tsunami.

Kongsi
19 Mac 2011



Walaupun konsertnya di Jepun terpaksa ditunda kerana tsunami, namun hal ni tak mematahkan semangat anggota Iron Maiden yang dilihat lebih aktif mengumpul dana amal untuk warga Jepun.

Band rock yang berasal dari UK ni sedang sibuk menjual t-shirt limited edition mereka untuk membuat sumbangan bagi membantu para korban bencana di Jepun.

Ketika gempa dan tsunami melanda pada Jumat (11/3) lalu, band ni juga waktu tu sedang dalam perjalanan ke Tokyo untuk mengadakan konsert disana. Iron Maiden akhirnya terpaksa menukar arah penerbangan mereka ke Nagoya untuk mengelak dari bencana.

Kedua-dua konsert mereka memang terpaksa dibatalkan, tapi anggota Iron Maiden memutuskan untuk menjual t-shirt disetiap konsert mereka untuk membantu Palang Merah Jepun yang kini sedang bekerja keras mengumpulkan dana bagi membantu para korban.

Baju ni menampilkan Eddie maskot mereka dengan logo band di bahagian depan. Di bahagian belakang pula ada sebuah tulisan berbunyi, "Japan 2011. The Final Frontier."

0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords