[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

25 Mac 2011

Elizabeth Taylor ingin sentiasa dampingi Michael Jackson.

Kongsi
25 Mac 2011



Semua orang tahu mendiang Elizabeth Taylor adalah sahabat rapat mendiang Michael Jackson.

Walaupun pelakon legenda Hollywood ni tak ikut menghadiri penghormatan terakhir mendiang Jacko, namun kabar mengatakan dia sempat berwasiat ingin dimakamkan berhampiran dengan kubur Michael Jackson.

Setakat ni belum ada kepastian soal lokasi pemakaman walaupun ada yang menyebutkan legenda layar perak ni akan dimakamkan berhampiran dengan makam orang tuanya. Pelakon yang menghembukan nafas terakhirnya pada 23 Mac ni memang tak henti-henti dengan menyatakan bahawa ia ingin dikebumikan di Forest Lawn, tempat peristirahatan terakhir mendiang Jacko.

"Setelah mengikuti acara pengkebumian Michael di Great Mausoleum, dia berkata pada teman-teman dekatnya, 'Aku merasakan kedamaian di sana dan itu belum pernah kurasakan sebelumnya.'," kata seorang sumber kepada ShowbizSpy.

Dalam berita yang sama juga disebutkan Liz sentiasa berusaha mencari lokasi pemakaman tak jauh dari tempat Michael dikebumikan. Tapi kemungkinan besar mendiang akan dikebumikan di Pierce Brothers Westwood Village Memorial Park Cemestry, dekat makam kedua orang tuanya.

Khabarnya, makam ni juga jadi jadi tempat peristirahatan terakhir banyak bintang besar seperti Marilyn Monroe, Natalie Wood, Roy Orbison, Farrah Fawcett, Dean Martin, Merv Griffin, dan Truman Capote.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords