[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

2 Feb 2011

Wajah hodoh Cyndi Lauper

Kongsi


Kebanyakan perempuan dalam usia 60-an mereka akan mencuba beberapa jenis prosedur kosmetik dalam usaha untuk kembali muda.
Cyndi Lauper juga tidak terkecuali.



Gambar penyanyi berusia 57 tahun itu diambil di lapangan terbang dengan wajah merah dan nampak berpakit.
Dia nampak seolah-olah menderita-selepas kesan dari sinar matahari dan mempunyai kesan kimia, yang boleh mengakibatkan beberapa kemerahan, iritasi dan pengelupasan kulit pada wajah.



Dia tampak dua puluh tahun lebih muda saat ia berpose untuk foto.



Dia mengumumkan sendiri di bas dua tingkat Gray Line New York dan bergambar di bahagian depan kenderaan itu Khamis lalu.
Pelancaran berlangsung di The Metropolitan Museum of Art tempat di mana dia line-up untuk video nya untuk salah satu lagu yang paling terkenal Girls Just Wanna Have Fun..
Saat ia melancarkan bas, dia mengatakan kepada peminatnya bahawa ia menyewa sebuah bas bertingkat untuk pernikahannya dengan pelakon David Thornton pada tahun 1991
Dan dia berbicara tentang bintang pop muda Lady Gaga dan dia berkolaborasi untuk kempen iklan raksasa untuk make-up MAC



Cyndi, yang telah dicalonkan untuk Grammy ke-14 nya tahun ini, berkata: "Saya fikir dia melakukan banyak hal yang hebat dan saya harap dia banyak untung"
saya senang melihat orang-orang bersemangat tentang pekerjaan mereka dan dia menggabungkan seni dan muzik. Saya selalu seperti itu. "
Laporan asal : Daily Mail



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords