[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

12 Okt 2010

Kepala Barack Obama dibaling dengan buku

Kongsi


Sikit lagi kepala Barack Obama nak kena buku yang dibaling melayang hampir mengenai kepalanya yang bulat itu. President Barack Obama melakarkan sejarah apabila seseorang membalingnya dengan buku sehingga hampir mengenai kepalanya. Mungkin dah jadi adat diorang kot bila tak suka dengan president, maka diorang akan baling dengan sesuatu sebagai tanda protest.

Kalu dulu pernah kita dengar President US iaitu George Bush pernah dibaling dengan kasut oleh seorang wartawan di iraq yang benci kepadanya. Kali ini Barack Obama pula dibaling bukan dengan kasut, tetapi dengan buku. Apalah nasib bila orang tak suka kena baling, nasib tak kena baling dengan taik he he he

3 comments:

donk berkata...

salam
sepatutnya kepala najis tu yang kena baling dengan c 4 atau pun kena baling dengan abu mayat altantuya..
baru ada akai.
tapi kalau nak buat kena pikiaq sebab banyak mato mato keliling dia..nak buat camno kalau depa tak keliling depa tak dapat mencekik nanti..he he he

Tanpa Nama berkata...

tapi ta kne dude...
swat tembak buku tuh, and hancur bekecai...
mcm2 protect die.... fbi, cia, swat.....

achaysogunz on 10 November 2011 2:38 PTG berkata...

asal tak pakai bazooka je , biar pecah terus kepale dye ber .

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords