[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

2 Okt 2010

Gambar Lady Gaga berbaju rambut manusia pulak

Kongsi


Setelah menjadi tumpuan media dengan memakai baju yang diperbuat dari daging, kali ini Lady Gaga berbogel pula dengan baju rambut manusia. Bolehlah dikatakan Lady Gaga bogel kerana baju yang diperbuat daripada rambut yang dipakainya turut mendedahkan rambut di kelengkangnya. Inilah salah satu cara untuk mencari publisiti yang dilakukan oleh artis-artis barat.

Penyanyi yang popular dengan lagu 'Poker Face' itu sekali lagi menjadi tumpuan media selepas menggayakan pakaian yang diperbuat daripada daging. Lady Gaga atau nama sebenarnya Stefani Joanne Angelina Germanotta membuat kejuta di The Oak Room, New York, Amerika Sarikat pada hari Rabu lalu (29/9/2010) dengan pakaian separuh bogel yang diperbuat daripada rambut manusia.








Dengan kostum rambut itu, Gaga sebenarnya hampir tampil telanjang. Rambut-rambut berwarna coklat itu ditata untuk menutupi bahagian intimnya saja. Dia juga dilihat mengenakan stocking jaring dan sepatu mirip yang serupa sekali dengan apa yang dipakai olehnya di dalam video klip 'Bad Romance'.

Tidak mustahil dua atau tiga minggu dari sekarang Lady Gaga akan tampil pula dengan aksi berbogel di pentas nyanyiannya. Hampeh!

10 comments:

Tanpa Nama berkata...

Argh mengarutlah die ni... dahla tak cantik, perangai plak mcm bangang!!!

Hyundai on 2 Oktober 2010 pada 3:00 PG berkata...

Hmmmm tak lama lagi memang berbogellah mangkok ni....

Tanpa Nama berkata...

dh mcm org utan

Tanpa Nama berkata...

artis freemason

admin on 5 Oktober 2010 pada 9:03 PG berkata...

orang gunung ada baju cantik2 nak pakai rambut mesti ada kutu ee geli lah

EmanTheHalia on 5 Oktober 2010 pada 11:00 PTG berkata...

bangang.

Zaidi on 6 Oktober 2010 pada 4:09 PTG berkata...

org takde agama mmg camni dol... wat penat je minat lagu2 die... pangkah dia!

Tanpa Nama berkata...

hello...korng nk kutuk2 dye pun ukur bju sndiri dlu...at least dye berani n dye kreatif..dye pun berjaya cipta fenomena ngn sejarah skali..korng tu ap????? lawak sial...korng tu cuma habuk jea weyh..hampeh..korng tu yg hampeh..

Janggut on 3 November 2010 pada 2:17 PTG berkata...

skali lagi nanti kompem bogel terus ni

Tanpa Nama berkata...

Nak publisiti murahan agaknya ni...
Punyalah nak popular sampai sanggup jadi babi!

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords