[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

27 Sep 2010

Bunga Citra Lestari tidak percaya sudah jadi ibu

Kongsi


Bunga Citra Lestari dan suaminya Ashraf Sinclair disifatkan sebagai terlalu bahagia dengan kehadiran Noah Sinclair yang menjadi nama pilihan pasangan itu bagi anak lelaki pertama mereka. Malah Bunga Citra Lestari seolah-olah tidak dapat menerima kenyataan bahawa dia kini sudah bergelar ibu.

"Yang pasti nggak bisa diungkapin dengan kata-kata deh. Dari mulai lahir kita masih nggak percaya sampai sekarang itu anak kita," ujar Bunga emasa ditemui di Brawijaya Women and Children Hospital, Cipete, Jakarta Selatan, Minggu lalu (26/9/2010)
Bunga Citra Lestari bertekad untuk memberikan segalanya yang terbaik untuk putera sulong mereka itu. Malah beliau sanggup tidak tidur untuk menyusukan anak kesayangan pasangan itu.

"Begadang bolak-balik bangun tidur jadi kurang tidur, masih satu jam sekali harus nyusuin. Ini sebuah pengalaman baru," jelasnya.
Apabila ditanya tentang nama anaknya, dia memilih untuk tidak mendedahkan kepada media memandangkan nama itu belum seratus peratus pasti. Dia hanya akan mengumumkan namanya apabila nama itu sudah secara rasminya tercatat di akta kelahiran (surat beranak).
"Nanti kalau sudah ditulis di akta pasti akan diumumin," Jelasnya

0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords