[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

28 Sep 2010

Arnold Schwarzenegger curang kepada isterinya

Kongsi


Seorang wartawan telah berjaya membongkar rahsia peribadi Arnold Schwarsenegger di dalam salah satu buku penulisannya, The Governator, di mana di dalam buku itu membongkarkan bahawa Arnold kerap kali berlaku curang dengan isterinya, bernama Maria Shriver.

Selain itu di dalam buku itu juga, Arnold dikatakan selalu menghabiskan masanya selama sekurang-kurangnya dua jam di dalam sebuah bilik di rumah agam Playboy.

Dakwaan wartawan tersebut yang dikenali dengan nama Ian Halperin, adalah berkemungkinan besar, pemilik Playboy, Hugh Hefner, memiliki pita video hubungan intim antara Arnold dan seorang wanita di dalam bilik tersebut.

Halperin juga menyatakan dalam buku tersebut dengan memberi gambaran seorang penerbit wanita pernah berjumpa dengan Arnold di sebuah bar di Santa Monica pada tahun 2006.

Seorang lagi wanita yang enggan memberitahu identitinya berkata: "Saya terkejut kerana dia sudahpun berkahwin dan dia kerap kali mengajak saya balik ke rumahnya.

"Dia memujuk saya dan rakan-rakan lain dengan memberi alkohol serta memberi isyarat lucah," katanya.

Beberapa bulan kemudian, wanita itu telah menghadiri sebuah parti Playboy di rumah agam tersebut dan Arnold turut menghadirinya.

Wanita itu melihat Arnold telah membawa masuk seorang model Playboy ke sebuah bilik selama dua jam.

"Saya percaya, Hefner pasti meletakkan kamera litar tertutup (CCTV) untuk tujuan keselamatan bagi setiap bilik rumah agam itu.

"Saya harap video itu tersebar dan isterinya dapat melihat perbuatan suaminya itu," kata wanita itu lagi.

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Pasal curang di kalangan Mat Salleh dah jadi perkara biasa dan tak jadi masalah, sebab diorang tak ada agama dan tak dilarang keras untuk buat berzina....Free sex

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords